Minikonfirmandundervisning er for alle børn i 3. klasse og foregår efter skoletid 2 timer om ugen som regel i efteråret.

Minikonfirmandundervisning 23/24

Der bliver minikonfirmandundervisning for børn, der skal gå i 3. klasse efter sommerferien, men det bliver først i foråret 2024.

Minikonfirmandundervisning 2024

begynder tirsdag i uge 2 for alle børn, der går i 3. klasse. Børn, der er medlem af folkekirken i sognemenigheden og går på Sørvad Skole, har fået direkte besked om tilmelding. Skulle du af én eller anden grund ikke have modtaget en indbydelse og gerne vil være med, så kontakt underviser Charlotte Breinholt på tlf.: 21 70 88 69 eller sognepræsten Morten Mouritzen på tlf.: 97 43 80 20 eller på mail: mmo@km.dk. Andre 3. klasses børn er også velkommen!