”Gud & Guf” er børnegudstjeneste i børnehøjde for alle børn op til 10 år og forældre, bedsteforældre og ældre søskende er naturligvis også velkommen! ”Gud og Guf” svarer til det, man andre steder kalder ”spaghettigudstjenester”. Efter gudstjenesten er der GRATIS fællesspisning i LandbyCenter Vind. Kom og vær med!

Hvad sker der til "Gud & Guf"?

Når der er Gud & Guf synger vi rytmiske sange. Der er ofte fagter til, så der kommer lidt bevægelse i kirken. Der vil også være sjove oplevelser, som når ”Guf” kommer på besøg; eller vi åbner den store bibel. Vi skal også bede fadervor. Men præsten forklare det hele ganske enkelt, så alle kan være med.

Gud & Guf 2024

Torsdag den 4. april 17.00

Gud & Guf i Vind Kirke. Derefter fællesspisning 18.00 for alle i LandsbyCenter Vind.

Torsdag den 12. september 17.00

Gud & Guf i Vind Kirke. Derefter fællesspisning 18.00 for alle i LandsbyCenter Vind.

Efter gudstjenesten er der ”Guf”, dvs. aftensmad i LandsbyCenter Vind, hvor alle, der har lyst, kan være med! Så kan vi hygge os dér et stykke tid, så man kan tage hjem senest kl. 18.30-18.45. Maden (inkl. vand/saftevand) er gratis for alle! Der er ingen tilmelding, så I skal bare komme!!