Mit navn er Poul Smedsgaard og jeg er jeres nye graver og kirketjener i Vind, samt kirkesanger i Vind og Vinding kirker.

Jeg er bosat i Idom sammen med min kone. Vi har 2 voksne børn der bor i henholdsvis Skive og Gøteborg. Jeg er oprindelig uddannet Diakon / socialpædagog og har i omkring 25 år arbejdet indenfor det sociale felt med misbrugere og psykiatri. Er desuden uddannet sjælesørger.

Jeg har de sidste godt 2 år været ansat som graver i Idom og Raasted kirker og inden da har jeg på forskellig vis været tilknyttet kirker i det vestjyske. Både som vikar og som fastansat.

Min fritid bruger jeg meget i naturen, hvor jeg går på jagt, fisker, sejler i havkajak og laver kryddersnapse.

Udover dette spiller jeg i en lokal trio som hedder Idom Trioen og vi tager ud med 2 forskellige koncerter der begge har udgangspunkt i naturen og den danske sangskat.

Jeg glæder mig til at starte og møde jer.

Graver

Poul Smedsgaard